gepakt en gezakt - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van Wilma Kuijstermans - WaarBenJij.nu gepakt en gezakt - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van Wilma Kuijstermans - WaarBenJij.nu

gepakt en gezakt

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 Oktober 2015 | Nederland, Oud Gastel

Na maanden naar Kenya toegeleefd te hebben staan er vier koffers klaar van 23 kg per stuk vol met spulletjes die we hebben gekregen van de communiegroep van 2 jaar geleden, collega's, buren, klasgenoten, familie en vrienden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. Ook voor het sponsergeld wat we hebben opgehaald en dat we daar ter plekke gaan gebruiken voor wat nodig is voor de mensen daar. Van de week nog even gezellig bij Corry op de koffie geweest voor nog wat nuttige tips en telefoonnummers (die komt volgende week ook naar Rangala met Kees. ). En vrijdag naar Mandy Krijnen geweest die is anderhalve week geleden teruggekomen uit Kenya en had nog een telefoonkaart over waar we heel blij mee zijn want blijkbaar moet je sinds kort als toerist met je paspoortnr een telefoonkaart kopen en die van Nederland past niet in het systeem daar die is te lang.....
Eindelijk ga ik zelf de kinderen en de mensen daar ontmoeten waar ik al een beetje kennis meegemaakt heb met de mooie warme verhalen die Elvera mij de afgelopen jaren verteld heeft.
Wij zijn er klaar voor en hoop snel een berichtje vanuit Kisumu te kunnen sturen x

  • 04 Oktober 2015 - 11:02

    Christien:

    Hoi buufkes,

    Nou super spannende reis ga je tegemoet, voor Elvera al wat bekender terrein idd!
    Je site doet het nu ...dus we kunnen jullie reisverhalen vol spanning afwachten!
    We wensen jullie een hele goede vlucht toe en een mooie, spannende en vooral liefdevolle ervaringen toe!

    liefs

  • 04 Oktober 2015 - 12:00

    Lian :

    heel veel succes. en een hele mooie reis/tijd gewenst.

    spannend hoor.
    groetjes

  • 04 Oktober 2015 - 12:01

    Ellen Machielse:

    Hoi Wilma en Elvera,
    Heel veel plezier...!!!!
    Ik ga jullie zeker volgens Wilma en Elvera ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.
    Lieve gr. Ellen

  • 04 Oktober 2015 - 12:15

    Franca Konings:

    Heel veel succes Dames en probeer ook een beetje te genieten. Ik ga jullie zeker volgen. Toi Toi Toi !

  • 04 Oktober 2015 - 12:38

    Els Van Pul:

    Ik wens jullie een hele goede reis, en een heel fijn verblijf toe, hoop dat jullie daar mooi werk kunnen verrichten en er zelf ook een mooie tijd hebben. Ik volg jullie verhalen graag.

  • 04 Oktober 2015 - 12:55

    Danielle V Peer:

    Ik wens jullie een hele goede reis, geniet er van en ga zeker jullie reis verslag volgen

  • 04 Oktober 2015 - 13:24

    Maria De Bruijn :

    Hoi Wilma en Elvera,
    Ik wens jullie wen hele mooie, leerzame reis toe.
    Ik zal jullie zeker volgen.
    Groetjes Maria de Bruijn

  • 04 Oktober 2015 - 13:27

    Jaantje (ma):

    Mooi geschreven Wilma Veel werkplezier samen met Elvera.Wij volgen je . Liefs Ma en Opa Jan

  • 04 Oktober 2015 - 14:21

    Jacqueline Neggers:

    Wilma en Elvera
    Veel succes in Kenia
    Groetjes jacqueline

  • 04 Oktober 2015 - 14:56

    Chantal:

    Veel succes. Ik ga jullie volgen!

  • 04 Oktober 2015 - 15:34

    Noortje:

    goeie reis en geniet ervan, tot snel weer xxxx

  • 04 Oktober 2015 - 15:57

    Roos :

    Ook wij wensen jullie tweetjes een goede reis toe ,heel veel leerzame weken en weer gezond en wel terug reis. Ook wij volgen jullie, dikke knuf van Bert en Roos

  • 04 Oktober 2015 - 16:53

    Anja Peeters:

    Hoi Wilma

    Heb n goeie reis en n geweldige tijd daar. Ik ga je zeker volgen.

    Groetjes Anja

  • 04 Oktober 2015 - 17:26

    Marga:

    Jaloers!!!!!
    Geweldig dat jullie gaan Wilma. Doe de groetjes aan de zr. En mocht hij vanwege de staking nog in Rangala zijn aan Nowe!!
    En Sammy natuurlijk.
    Hoop ze zelf ook weer te gaan zien.
    Ik reis met jullie mee hoor.
    Marga

  • 04 Oktober 2015 - 17:43

    Carry:

    Hi meiden. Ik ga jullie zeker volgen. Geniet en doe voorzichtig. Ik denk dat jullie weer met hele mooie en bijzondere verhalen terug zullen komen.

    lieve groet, Carry

  • 04 Oktober 2015 - 18:17

    Tonny En Harry Verspui:

    Wij wensen jullie een hele mooie reis.

  • 04 Oktober 2015 - 20:23

    Laura Kuijstermans:

    een goede vlucht en een hele mooie reis.
    ik ga jullie volgen xx

  • 04 Oktober 2015 - 21:47

    Corry M:

    Hee Wilma. Goeie reis en to ergens volgende week he. Doeiiii

  • 05 Oktober 2015 - 08:15

    Marielle:

    Goede reis. Heel veel plezier in Kenia. Geniet ervan.

  • 05 Oktober 2015 - 09:08

    Maaike Schoonen:

    Hey Wilma en Elvera,, goeie reis geniet er van .. ik volg jullie xx

  • 05 Oktober 2015 - 14:09

    Leane:

    Ik wens jullie net zo'n top-ervaring als ik beleefd heb afgelopen zomer! Veel plezier! Groetjes, Leane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Actief sinds 27 Sept. 2015
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 5483

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 04 November 2015

Kenia....

Landen bezocht: